مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:402022-01-20اقتصادي

اجرای طرح مقابله با قاچاق دام زنده و محصولات استراتژیک


رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای چهاردهمین طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: براساس برنامه های عملیاتی تدوین شده سال جاری، چهاردهمین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با اولویت قاچاق دام زنده، طیور، اقلام اساسی و خوراکی و محصولات استراتژیک (گندم، آرد و نهاده های خوراک دامی و کشاورزی) و .

در دو هفته با استفاده از ظرفیت رده های انتظامی و مرزبانی در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این مرحله از طرح که استان های کردستان، گلستان، البرز، فارس، فاتب، لرستان و اصفهان بیشترین کشفیات را داشتند در مجموع یک هزار و 671 راس دام زنده ، 51 هزار و 410 قطعه طیور، بیش از یک هزار و 521 تن انواع کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، محصولات و نهاده های کشاورزی و سایر اقلام مکشوفه قاچاق و ممنوعه و .

کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از یک هزار و 120 میلیارد ریال برآورد، کردند تصریح کرد: در طرح مذکور 565 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و 377 خودروی قاچاق بر توقیف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مقابله با قاچاق دام زنده و محصولات استراتژیک

اجرای طرح مقابله با قاچاق دام زنده و محصولات استراتژیک