مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:422022-01-20اقتصادي

مردم اثرات توافق نفتی با روسیه را به زودی خواهند دید


وزیر نفت از امضا چند سند مهم با روس ها در حوزه توسعه میدان های نفت و گاز، پتروپالایشگاه و انتقال فناوری خبر داد و گفت: مردم ایران اثرات توافق نفتی با روسیه در حوزه انرژی را به زودی خواهند دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی وزیر نفت در تبیین برنامه های خود در روسیه با بیان اینکه به جرأت می گویم که یکی از پربارترین سفرها بود و بسیار بیشتر از آنچه انتظار داشتیم، حاصل شد، اظهار کرد: دیدارهای خوبی با الکساندر نواک، معاون نخست وزیر، نیکلای شولگینوف، وزیر انرژی و شرکت های توانمند روسی در حوزه نفت و گاز داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه مشارکت در توسعه میدان های نفتی و گازی، احداث پتروپالایشگاه، انتقال فناوری و تجهیزات فناورانه، که به شدت موردنیاز صنعت نفت است، توافق های بسیار خوبی انجام شد و اسناد مهمی به امضا رسید، تصریح کرد: مردم ایران به زودی اثرات این توافق ها را در حوزه انرژی خواهند دید.

وزیر نفت با بیان اینکه با توجه به عزم جدی که در 2 کشور به ویژه در حوزه وزارتخانه های نفت و انرژی ایران و روسیه وجود دارد، به زودی همه این توافق ها محقق می شود، یادآور شد: نقشه راه جامع همکاری مشترک در تمام زیرمجموعه های نفت و انرژی تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اثرات توافق نفتی با روسیه را به زودی خواهند دید

مردم اثرات توافق نفتی با روسیه را به زودی خواهند دید