مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:402022-01-20سياسي

امیدآفرینی و اعتمادسازی دولت در مقابله با کرونا


استاندار گیلان، به امیدآفرینی و اعتمادسازی دولت در مقابله با کرونا و نیز انجام موفقیت آمیز واکسیناسیون عمومی اشاره و تصریح کرد: ذخیره سازی مناسب کالاهای اساسی، - ایجاد ثبات در نرخ تورم و.

از کشور از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم است.

اسدالله عباسی در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و با حضور اعضای این شورا برگزار شد، با اشاره به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی با اراده مردم به عنوان بهترین فرصت برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان اظهار کرد: با توجه به فاصله ایجاد شده بین مردم و مسئولان طی سال های گذشته و از سوی دیگر تلاش معاندان نظام و انقلاب برای کاهش اعتماد عمومی، مدیران باید همراه مردم باشند به گونه ای که آحاد جامعه هیچ شکافی بین خود و آنان احساس نکنند.

وی ادامه داد: دشمنان با ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان و نیز فراهم سازی فضای ناامیدی و یاس، به دنبال سوء استفاده و پیش بردن اهداف شوم خود هستند و در چنین فضایی باید با نقش آفرینی مهندسی فرهنگی این تهدید به فرصت تبدیل شود.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت انسجام و اتحاد رسانه ای برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان و همچنین تقویت امید در جامعه تصریح کرد: با وجود تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ترسیم نقشه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی و اعتمادسازی دولت در مقابله با کرونا

امیدآفرینی و اعتمادسازی دولت در مقابله با کرونا