مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:402022-01-20اقتصادي

جزییات مالیات بر خودروهای لوکس / فرصت پرداخت مالیات تا پایان بهمن ماه


مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی با تشریح جزییات دریافت مالیات از خودروهای لوکس بالای یک میلیارد تومان گفت: مهلت پرداخت این مالیات تا پایان بهمن در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، علی رستم پور مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور امروز در ارتباط زنده با شبکه خبر در مورد مصوبه مجلس که در قالب قانون بودجه 1400 به عنوان مالیات بر خودرو لوکس آورده شده و اخیرا برای اولین بار به عنوان پایه مالیات بر ثروت اجرا می شود، گفت: در مورد خودروهایی که ارزش خودروی فرد و افراد تحت تکفل زیر 18 سال او بیش از یک میلیارد تومان باشد، مشمول این مالیات می شود و خودروهای با ارزش یک میلیارد تومان از این نوع مالیات معاف است.

وی در مورد اینکه در لایحه بودجه 1401 چه برآوردی از مالیات بر خودروهای لوکس پیش بینی شده است، اظهار داشت: اجازه دهید تا زمان تصویب لایحه در مجلس رقم مالیات بر خودروهای لوکس را نگویم.

مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی همچنین گفت: دارندگان خودروهای لوکس تا پایان بهمن ماه سال جاری فرصت دارند، مالیات بر خودروهای خود که بیش از یک میلیارد تومان ارزش دارند را بپردازند و یا در صورت اعتراض تا این زمان نسبت به مالیات خود اعتراض کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مالیات بر خودروهای لوکس / فرصت پرداخت مالیات تا پایان بهمن ماه

جزییات مالیات بر خودروهای لوکس / فرصت پرداخت مالیات تا پایان بهمن ماه