مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:502022-01-20اقتصادي

بلاگرها مالیات می دهند؟


یکی از مشاغلی که با فراگیر شدن اینستاگرام رواج یافته، فعالیت افراد در حوزه بلاگینگ است که از مشاغل پردرآمدی نیز محسوب می شود، اما آیا بلاگرها مالیاتی می پردازند؟ - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ یکی از مشاغلی که با فراگیر شدن اینستاگرام رواج یافته، فعالیت افراد در حوزه بلاگینگ است که از مشاغل پردرآمدی نیز محسوب می شود.

بلاگری یک شغل است و بلاگر با توجه به تخصص، حرفه و مهارتی که دارد در حوزه های مختلف دست به تولید محتوا زده و درآمد کسب می کند.

امروزه یکی از رایج ترین روش های کسب درآمد بلاگرها تبلیغات است و افراد فعال در این حرفه اقدام به تبلیغ محصولات و کالاهای صاحبین برندها و کسب وکارها می کنند، به طوری که یکی از زمینه تبلیغ محصولات غذایی، دیگری تبلیغ محصولات آرایشی، پوشاک و .

می پردازند.

  هرچند آمار دقیقی از میزان درآمد بلاگرها در دسترس نیست، اما با یک حساب سرانگشتی و دریافت تعرفه تبلیغات بلاگرها می توان  حدس زد که این درآمدهای میلیونی در بین بلاگرهایی با فالوروهای بالا بین 50 میلیون تا حتی یک میلیارد تومان در ماه متغییر است.

موضوعی که این روزها مطرح است این است که آیا بلاگرها مالیاتی بابت درآمد خود پرداخت می کنند یا خیر؟ سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک می گوید: درآمد کاربران دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاگرها مالیات می دهند؟

بلاگرها مالیات می دهند؟