مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:502022-01-20سياسي

امروز جبهه مقاومت به لطف انقلاب اسلامی ایران در حال نبرد با استکبار است


امروز جبهه مقاومت به لطف انقلاب اسلامی ایران و به مدد آزادی خواهان جهان در حال نبرد با استکبار است و هیچ کدام از مردم فلسطین سلاح را به زمین نخواهد گذاشت.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی فلسطین گفت: امروز جبهه مقاومت به لطف انقلاب اسلامی ایران و به مدد آزادی خواهان جهان در حال نبرد با استکبار است و هیچ کدام از مردم فلسطین سلاح را به زمین نخواهد گذاشت.

شیخ نمر احمد زغموت، رییس شورای اسلامی فلسطین شامگاه 29 دی ماه در همایش روز غزه که در تالار همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: پیش از هر کلامی باید سلام مردم فلسطین، سوریه، بیت المقدس و مردم خطه غزه را به همه مردم ایران برسانم و از رهبر و مسئولان ایران و از مردمان این سرزمین تشکر کنم.

وی افزود: امروز در جای جای فلسطین، مجاهدان بی امان برای بیرون راندن دشمنان در حال پیکار و جانفشانی هستند و شما مردم عزیز ایران حامیان حقیقی مردم فلسطین و غزه هستید و به طور ملموس برای ما ثابت شده که مردم ایران دوستان صدیق مردم فلسطین هستند.

احمد زغموت ادامه داد: غزه همواره در طول تاریخ در معرض هجوم دشمنان بوده است، اما همیشه شاهد کمک های الهی بوده ایم و امروز همه ما یقین داریم در آخرالزمان مهدی(عج) ظهور خواهد کرد و عزت را به همه مسلمانان باز خواهد گرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جبهه مقاومت به لطف انقلاب اسلامی ایران در حال نبرد با استکبار است

امروز جبهه مقاومت به لطف انقلاب اسلامی ایران در حال نبرد با استکبار است