مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:452022-01-20سياسي

تخفیف جایزه خوش حسابی به مناسبت دهه فجر


جایزه خوش حسابی برای همه کسانی که عوارض پروانه ساخت را به موقع بپردازند تا 15 درصد و برای کسانی که دارای کمیسیون ماده 100 باشند تا 20 درصد و افراد دارای عوارض شناسنامه ساختمانی تا 25 درصد تعلق خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، انسیه ابوبصیر نایب رییس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تخفیف ویژه جایزه خوش حسابی برای شهروندان در نظر گرفته خواهد شد، گفت: این جایزه به تمام کسانی که عوارض پروانه ساخت را به موقع بپردازند تا 15 درصد و برای کسانی که دارای کمیسیون ماده 100 باشند تا 20 درصد و افراد دارای عوارض شناسنامه ساختمانی تا 25 درصد تعلق خواهد گرفت.

منصور مرادلو هم در این جلسه هم با بیان اینکه امسال شاهد بارش خوبی بودیم و برکات آن را در طول سال خواهیم دید، بر ضرورت آمادگی نیروهای بحران تاکید کرد و اظهار داشت: پیشتر نیز مانوری از سوی شهرداری برای آمادگی در روزهای بحرانی برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه این اتفاقات در شهر زنجان که منطقه سردسیر قرار دارد قابل پیش بینی است، اضافه کرد: در روزهای اخیر که هوای برفی و کولاک در سطح شهر حاکم است مشکلاتی برای تردد مردم ایجاد شده که شاهد تلاش نیروهای شهرداری برای رفع مشکلات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف جایزه خوش حسابی به مناسبت دهه فجر

تخفیف جایزه خوش حسابی به مناسبت دهه فجر