مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:402022-01-20بين الملل

انتشار تصاویر جدیدی از حمله پهپادی مرگبار آمریکا در کابل


تصاویر ویدیویی جدیدی از یک پهپاد جاسوسی آمریکایی منتشر شده است که لحظاتی قبل از حمله مرگبار ارتش آمریکا به کابل را که جان 10 غیر نظامی افغان را در اوت گذشته گرفت، - تصاویر ویدیویی جدیدی از یک پهپاد جاسوسی آمریکایی منتشر شده است که لحظاتی قبل از حمله مرگبار ارتش آمریکا به کابل را که جان 10 غیر نظامی افغان را در اوت گذشته گرفت، نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در روزهای پایانی خروج بی نظم نیروها از افغانستان در تابستان 2021، ایالات متحده یک حمله با هواپیمای بدون سرنشین را علیه یک مظنون به توطئه تروریستی اجرا کرد.

با این حال، بعداً مشخص شد که هدف مورد ادعا قبلاً برای ارتش ایالات متحده در انتقال آب در اطراف منطقه کار می کرد و این حمله جان 10 غیرنظامی را گرفت.

روزنامه نیویورک تایمز روز چهارشنبه فیلم جدیدی از یک پهپاد تجسسی منتشر کرد که به تازگی از حالت محرمانه خارج شده و جزییات بیشتری را در مورد دقایق پایانی و عواقب حمله پهپادی مرگبار 29 اوت در کابل و اقدام ارتش ایالات متحده نشان می دهد که جان 10 فرد بی گناه از جمله هفت کودک را در حادثه ای که پایان جنگ 20 ساله آمریکا در این کشور را رقم زد، گرفت.

این تصاویر ویدیویی که اولین بار است منتشر می شوند، شامل حدود 25 دقیقه فیلم بی صدا و نسبتاً مبهم از دو هواپیمای بدون س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار تصاویر جدیدی از حمله پهپادی مرگبار آمریکا در کابل

انتشار تصاویر جدیدی از حمله پهپادی مرگبار آمریکا در کابل