مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:402022-01-20اجتماعي

تداوم بارش ها و 5 تا 10 درجه کاهش دما


در مورد سرمای هوا نیز تا فردا در نیمه غربی و نواحی مرکزی کشور و همینطور برای روزهای جمعه و شنبه در نیمه شرقی به طور محسوسی هوا سردتر می شود و حدود 5 تا 10 درجه کاهش دما را تجربه خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس گزارش سازمان هواشناسی بارش های امشب برای بیش از 20 استان کشور در حد هشدار است و کولاک برف، رگبار، لغزندگی، پدیده مه و کاهش دید برای جاده ها قابل پیش بینی است.

با ورود سامانه بارشی از سمت غرب و شمال غرب کشور برای امشب در استان های ساحلی خزر، استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، چهار محال و بختیاری،کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوزستان، همدان، مرکزی و به تدریج برای قزوین، البرز و تهران بارش باران، وزش باد و برای مناطق کوهستانی کولاک برف را خواهیم داشت.

این سامانه برای فردا (جمعه) در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی، ارتفاعات سمنان و شرق استان تهران سبب بارندگی می شود.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی بارش ها در حد هشدار است و کولاک برف، رگبار، لغزندگی، پدیده مه و کاهش دید برای جاده ها قابل پیش بینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش ها و 5 تا 10 درجه کاهش دما

تداوم بارش ها و 5 تا 10 درجه کاهش دما