مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:352022-01-20اجتماعي

برف و کولاک 45 جاده را مسدود کرد


مدیر مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در حال حاضر 45 جاده به دلیل بروز سیلاب، برف و کولاک و نبود ایمنی مسدود است، گفت: راهداران با تلاش 24 ساعته و با بکارگیری تجهیزات راهداری تلاش می کنند محورهای مسدود به سرعت باز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده های کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

وی یادآور شد: با توجه به بارش برف و باران و بروز کولاک و سیلاب در بخشی از جاده های کشور، ضرورت دارد تردد در محورهای کوهستانی و برف خیز حتما با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی انجام شود و از تردد در کنار رودخانه ها خودداری شود.

مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های تهران-شمال بیان کرد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت نشان می دهد.

آشوری بیان کرد: در حال حاضر محور کندوان و آزادراه تهران - شمال باز شده است و تردد در این دو محور روان است.

وی درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده ها گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و ترافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک 45 جاده را مسدود کرد

برف و کولاک 45 جاده را مسدود کرد