مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:152022-01-20سياسي

راهکارهای شورای فرهنگ عمومی ضامن افزایش سرمایه های اجتماعی باشد


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نقشه دشمن برای تسلط بر افکار جامعه در جنگ روایت ها، گفت: راهکارهای شورای فرهنگ عمومی باید تضمین کننده افزایش سرمایه های اجتماعی باشد.

- ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به فضای گسترده فعالیت های فرهنگی و نقش آن در همه بخش ها و حوزه ها، گفت: حضور و فعالیت در فضای فرهنگی باید هوشمندانه باشد.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ روایت ها قرار داریم و دشمن از همه ابزارهای برای موفقیت در این عرصه استفاده می کند، گفت: دشمن به دنبال تسلط بر تفکر و افکار جامعه به ویژه جوانان و برعکس جلوه دادن مسائل کشور است.

آیت الله فلاحتی در ادامه به جنگ ادراکی در عرصه سیاسی اشاره و با بیان اینکه این جنگ امروز بر روابط ایران با کشورهای روسیه و چین متمرکز شده است، افزود: فشارهایی که بر ایران طی سال های بعد از پیروزی انقلاب وارد شده سبب متلاشی شدن هر کشور دیگری می شد اما ملت ایران در برابر همه این فشارها ایستادگی و مقاومت کرده است.

وی با تأکید بر نقش مهم شورای فرهنگ عمومی در این حوزه و پرهیز از نگاه ابزاری به رسانه ها، اضافه کرد: باید از ظرفیت های رسانه برای حضور قدرتمند در جنگ روایت ها و ادراکی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای شورای فرهنگ عمومی ضامن افزایش سرمایه های اجتماعی باشد

راهکارهای شورای فرهنگ عمومی ضامن افزایش سرمایه های اجتماعی باشد