مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:002022-01-20سياسي

حضور و فعالیت در حوزه فرهنگی باید هوشمندانه باشد


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نقشه دشمن برای تسلط بر افکار جامعه در جنگ روایت ها، گفت: حضور و فعالیت در حوزه فرهنگی باید هوشمندانه باشد.

- ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به فضای گسترده فعالیت های فرهنگی و نقش آن در همه بخش ها و حوزه ها، گفت: حضور و فعالیت در فضای فرهنگی باید هوشمندانه باشد.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ روایت ها قرار داریم و دشمن از همه ابزارهای برای موفقیت در این عرصه استفاده می کند، گفت: دشمن به دنبال تسلط بر تفکر و افکار جامعه به ویژه جوانان و برعکس جلوه دادن مسائل کشور است.

آیت الله فلاحتی در ادامه به جنگ ادراکی در عرصه سیاسی اشاره و با بیان اینکه این جنگ امروز بر روابط ایران با کشورهای روسیه و چین متمرکز شده است، افزود: فشارهایی که بر ایران طی سال های بعد از پیروزی انقلاب وارد شده سبب متلاشی شدن هر کشور دیگری می شد اما ملت ایران در برابر همه این فشارها ایستادگی و مقاومت کرده است.

وی با تأکید بر نقش مهم شورای فرهنگ عمومی در این حوزه و پرهیز از نگاه ابزاری به رسانه ها، اضافه کرد: باید از ظرفیت های رسانه برای حضور قدرتمند در جنگ روایت ها و ادراکی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور و فعالیت در حوزه فرهنگی باید هوشمندانه باشد

حضور و فعالیت در حوزه فرهنگی باید هوشمندانه باشد