مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:502022-01-20سياسي

دستگاه ها با اجرای طرح های عام المنفعه شیرینی ایام دهه فجر را ماندگار سازند


رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: دستگاه های اجرایی با اجرای طرح های عام المنفعه و تخفیف در ارائه خدمات حلاوت و شیرینی این ایام را در بین مردم ماندگار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام احمد ملایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد استانی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور مسئولین کمیته های ستاد برگزار گردید، اظهارداشت: برگزاری شایسته جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و استفاده از تمام توان و ظرفیت جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر از مهمترین وظایف کمیته های ستاد است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام عظیم الشأن و مجاهدت مردم، ایثار و جانفشانی هزاران هزار جوان پاک  به پیروزی رسید، تصریح کرد: این انقلاب با پشتیبانی مردم و هدایت مقام معظم رهبری حفظ و حراست شده و در حقیقت مردم صاحبان و حافظان انقلاب اسلامی هستند.

ملایی دهه فجر را فرصت بسیار مغتنمی جهت خدمت به مردم، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزایش روحیه امید و شور و نشاط اجتماعی دانست و افزود: از تمامی دستگاه ها درخواست داریم با اجرای طرح های عام المنفعه و تخفیف در ارائه خدمات حلاوت و شیرینی این ایام را در بین مردم ماندگار و با رعایت دستورالعمل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها با اجرای طرح های عام المنفعه شیرینی ایام دهه فجر را ماندگار سازند

دستگاه ها با اجرای طرح های عام المنفعه شیرینی ایام دهه فجر را ماندگار سازند