مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:252022-01-20اقتصادي

فرآوری های معدنی باید فناور محور شوند/لزوم ایجاد شفافیت در فعالیت های مالی


معاون معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر فرآوری مواد معدنی و صنایع معدنی بسیار انرژی بر هستند و این روند باید به سمت دانش بنیانی پیش برود.

- ایسنا/یزد معاون معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر فرآوری مواد معدنی و صنایع معدنی بسیار انرژی بر هستند و این روند باید به سمت دانش بنیانی پیش برود.

رضا محتشمی پور صبح پنجشنبه ضمن سفربه یزد در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در این استان، اظهار کرد: موضوع معدن در یزد به عنوان یک استان معدنی، جدید و مغفول نیست و خوشبختانه پیشرفت های بسیار خوبی در این حوزه در یزد رخ داده است.

وی افزود: امروز یکی از مباحث جدی در بخش معدن، بحث انرژی است زیرا در کشور مسائل جدی در این زمینه برای معادن و صنایع ایجاد شده است.

محتشمی پور ادامه داد: در کشور ما فرآوری های معدنی به طور عمده بر پایه صنایع انرژی بر توسعه یافته اما اکنون نیاز به ارتقا استانداردها و توسعه صنایع فناورانه که مصرف انرژی کمتری داشته باشند، داریم.

معاون معدنی وزیر صمت بیان کرد: ایران به عنوان بزرگترین دارنده منابع انرژی در دنیا اکنون با مشکل تامین انرژی مواجه است به همین دلیل باید مسیر حرکت را به سمت فعالیت های دانش پایه پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآوری های معدنی باید فناور محور شوند/لزوم ایجاد شفافیت در فعالیت های مالی

فرآوری های معدنی باید فناور محور شوند/لزوم ایجاد شفافیت در فعالیت های مالی