مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:252022-01-20اجتماعي

امدادرسانی هلال احمر زنجان به 250 خودروی گرفتار در کولاک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، قاسم موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وقوع کولاک شدید در جاده زنجان – طارم نخستین تیم عملیاتی هلال احمر از شهرستان طارم در ساعت 14 ظهر روز گذشته برای امدادرسانی به خودروهای گرفتار در این مسیر اعزام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: با شدت گرفتن کولاک و گرفتار شدن شمار زیادی از خودروها در کولاک برف دو تیم عملیاتی دیگر از هلال احمر طارم و 9 تیم نیز از شهرستان زنجان برای امدادرسانی به جاده شریانی زنجان – طارم اعزام شدند.

وی گفت: این خودروها با 300 سرنشین در این شرایط جوی سخت گرفتار شده بودند که 12 تیم عملیاتی هلال احمر اقدام به بستن زنجیر چرخ، رهاسازی به خودروها کردند.

موسوی خاطرنشان کرد: در بین در راه ماندگان خرما، نان و بیسکویت توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: تعدادی از امدادگران هلال احمر برای اسکان اضطراری اقدام به انتقال سرنشینان با آمبولانس به قهوه خانه بادامستان می کردند و تیم های دیگری نیز اقدام به بستن زنجیر چرخ و رهاسازی خودروها کردند.

 وی از انتقال سرنشینان خودروهای گرفتار در کولاک به سه راهی طارم توسط خبر داد و گفت: این سرنشینان سپس از طریق مینی بوس های هلال احمر به حسینیه اعظم زنجان  هدایت و اسکان اضطراری یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر زنجان به 250 خودروی گرفتار در کولاک

امدادرسانی هلال احمر زنجان به 250 خودروی گرفتار در کولاک