مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:452022-01-20دانش

تبادل تفاهم نامه بین پایگاه استنادی و دانشگاه زند شیراز


تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) و موسسه آموزش عالی زند شیراز منعقد شد.

- ایسنا/فارس تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) و موسسه آموزش عالی زند شیراز منعقد شد.

این تفاهم نامه با موضوع گسترش همکاریهای علمی، پژوهشی و فناوری ملی و بین المللی باهدف ارتقا مشارکت در نهضت تولید علم، افزایش تولیدات علمی در محتوای آموزشی، ترویج علم مورد نیاز آموزش و پژوهش مبتنی بر نیازهای ملی، کاربردی کردن دستاوردهای علمی پژوهشی از طریق تعامل پویا و سازنده با مراکز آموزش عالی داخلی، منطقه ای و بین المللی و استفاده بهینه از امکانات موجود در راستای نیل به اهداف مشترک، به امضا رییس موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) و رییس موسسه آموزش عالی زند شیراز رسید.

همکاری در تبیین و تحقق شاخص های رتبه بندی و تعیین جایگاه موسسه در بین دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی، تحلیل استنادی انتشارات علمی موسسه، استفاده از امکانات ISC به عنوان درگاه برای ورود به کشورهای اسلامی به منظور عقد تفاهم نامه و قراردادهای آموزشی و تحقیقاتی، کمک به موسسه برای استفاده از پتانسیل های موجود در کشورهای اسلامی و دعوت از روسای دانشگاهها و موسسات تحقیقاتی و رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل تفاهم نامه بین پایگاه استنادی و دانشگاه زند شیراز

تبادل تفاهم نامه بین پایگاه استنادی و دانشگاه زند شیراز