مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:352022-01-20اقتصادي

مشکلات شهرهای هیدج و صایین قلعه بررسی شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: استخر هیدج علی رغم دوبار افتتاح کماکان ناقص است .

- ابوالفضل رفیعی شامگاه دیروز (29 دی ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر با ارائه گزارشی درباره مسائل و مشکلات شهر هیدج طی بازدید انجام شده از این شهر، عنوان کرد: یکی از مشکلات مطرح شده در این بازدیدها مشکل افزایش حریم و محدوده شهر هیدج است که علاوه بر گرانی زمین و مسکن، مشکلات توسعه ای نیز برای این شهر ایجاد کرده است.

وی با اشاره به بازدید از نمایشگاه توانمندی های صنعت کفش هیدج، تاکید کرد: اکثر مطالبات واحدهای تولیدی، موضوع زمین و مشکل تراکم 40 درصدی ساخت و سازها، آسفالت مسیر دسترسی به سایت کفاشان، حل مشکل سرمایه در گردش و حل مشکلات بیمه بود.

این مسئول با یادآوری اینکه برای حل مشکل کمبود زمین صنعتی، قول های مساعدی در راستای اختصاص 190 هکتار زمین به تولیدکنندگان با اولویت صنعت کفش داده شد، افزود: در کنار این صنعت، سایر صنایع نیز قابلیت استقرار دارند.

رفیعی در ادامه، گریزی به موضوع سایت 17 هکتاری این شهر که فاقد زیرساخت های لازم است زد و ادامه داد: در این سایت 40 واحد آماده بهره برداری بوده، 52 واحد در حال ساخت و 258 واحد نهضت ملی مسکن احداث می شود که به علت اختلاف نظر دستگاه های متولی با مشکل تامین زیرساخت مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شهرهای هیدج و صایین قلعه بررسی شد

مشکلات شهرهای هیدج و صایین قلعه بررسی شد