مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 08:552022-01-20بين الملل

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته


لغو وضعیت فوق العاده در سراسر قزاقستان، علاقه قرقیزستان به افزایش پروازهای مستقیم بین بیشکک و تهران و بازداشت 12 زن ازبک مظنون به افراط گرایی؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، لغو وضعیت فوق العاده در سراسر قزاقستان، علاقه قرقیزستان به افزایش پروازهای مستقیم بین بیشکک و تهران و بازداشت 12 زن ازبک مظنون به افراط گرایی؛ تنها بخشی از مهم ترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

بازداشت 12 زن ازبک مظنون به افراط گرایی نیروهای خدمات امنیت دولتی با همکاری دیگر سازمان های امنیتی ازبکستان در استان اندیجان 12 زن مظنون به عضویت در سازمان افراطی حزب التحریر را بازداشت کردند.

اوج گیری کرونا مدارس پایتخت قرقیزستان را به تعطیلی کشاند به دلیل وخامت اوضاع و افزایش شدید موارد ابتلا به کرونا در بیشکک، بخشی از مدارس پایتخت تعطیل شدند.

در چارچوب برنامه جهانی کواکس در 3 ماهه اول سال 2022 میلادی به ازبکستان بیش از 11 میلیون دُز واکسن علیه کرونا به طور بلاعوض ارسال می شود.

وضعیت فوق العاده که از اوایل ژانویه در تمام مناطق قزاقستان به دلیل ناآرامی ها برقرار شده بود، به پایان یافت.

اولین نشست شورای وزیران امور خارجه کشورهای همسود و سایر نهادهای این اتحادیه تحت ریاست قزاقستان در مینسک پایتخت بلاروس برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته