مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 04:552022-01-20بين الملل

ماکرون خواستار توافق امنیتی جدید اروپا با روسیه شد


ماکرون خواستار توافق امنیتی جدید اروپا با روسیه شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه شامگاه چهارشنبه از اعضای اتحادیه اروپا خواست تا با هم همکاری کنند و در هفته های آتی پیشنهادهایی برای یک توافق امنیتی جدید با روسیه تهیه کنند که شامل گفتگوی صریح با مسکو باشد.

ماکرون در بحبوحه نگرانی های فزاینده در مورد استقرار نظامی روسیه در مرزهای اوکراین، توضیح نداد که نظم امنیتی و ثبات جدیدی که او به دنبال آن است چه می تواند باشد، اما گفت که باید اطمینان حاصل کرد که اروپا از منافع خود دفاع می کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، وی در حالی که اولویت های فرانسه برای ریاست شش ماهه اتحادیه اروپا را مطرح می کرد، به پارلمان اروپا گفت: ما مطمئن خواهیم شد که اروپا صدای منحصر به فرد و قوی خود را به گوش می رساند .

برخی از کشورهای اروپایی نگران هستند که در گفتگوهای امنیتی مستقیم آمریکا با روسیه، که آنها دور زده شوند و نگرانی های امنیتی آنها نادیده گرفته شود.

رییس جمهور فرانسه توضیح داد: خوب است که اروپایی ها و ایالات متحده با هم هماهنگ شوند، اما لازم است اروپایی ها گفتگوهای خود را انجام دهند.

ما باید یک پیشنهاد مشترک، یک چشم انداز مشترک، یک نظم امنیتی و ثبات جدید برای اروپا ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون خواستار توافق امنیتی جدید اروپا با روسیه شد

ماکرون خواستار توافق امنیتی جدید اروپا با روسیه شد