مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 01:152022-01-19سياسي

همه چیز درباره پلاسکو 1400؛ صدور پایان کار پلاسکو تا 22 بهمن


ساختمان بلند و مدرن بیست طبقه جدید پلاسکو، این روزها زیبنده خیابان جمهوری پایتخت شده و حالا در میان پاساژهای قدیمی و ناایمن می درخشد.

با اینکه پلاسکوی قدیم ساعت 11: - همه چیز درباره پلاسکو 1400؛ صدور پایان کار پلاسکو تا 22 بهمن ساختمان بلند و مدرن بیست طبقه جدید پلاسکو، این روزها زیبنده خیابان جمهوری پایتخت شده و حالا در میان پاساژهای قدیمی و ناایمن می درخشد.

با اینکه پلاسکوی قدیم ساعت 11:15 صبح 30 دی ماه سال 95 نتوانست زبانه های سهمگین آتش را تاب بیاورد و پس از 4 ساعت، فرو ریخت، حالا به جای آن ساختمانی مدرن و ایمن ایجاد شده تا بتواند الگوی ساختمان های تهران باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 30 دی ماه سال 95 برای تهرانی ها و حتی بسیاری دیگر از مردم کشور روز شوکه کننده ای بود؛ چرا که یکی از ساختمان مشهور و قدیمی تهران که زمانی بلندمرتبه ترین برج پایتخت بود، فروریخت و از دست دادن 22 انسان در راه خدمت را رقم زد، ساختمان پلاسکوی قدیم، نه آسانسور داشت و نه راه پله فرار اضطراری، در کنار ایرادات فنی زیاد دیگر؛ اما محل کسب و کار عده زیادی بود که در صنعت پوشاک خوراک بسیاری دیگر از مناطق ایران را هم تامین می کردند.

پس از این حادثه، کسبه ای که چشم امید به فروش شب عید داشتند، حالا همه چیزشان را از دست داده بودند و ناامید به دنبال راه چاره بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره پلاسکو 1400؛ صدور پایان کار پلاسکو تا 22 بهمن

همه چیز درباره پلاسکو 1400؛ صدور پایان کار پلاسکو تا 22 بهمن