مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:052022-01-19سياسي

امنیت ایران مرهون بیداری سربازان ملت در نیروی های مسلح است


فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش با گرامی داشتند یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت و پایداری در ایران و منطقه مرهون بیداری سربازان ملت در نیروی های مسلح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فومن، سرهنگ خلبان ولی رحمانی امشب در یادواره شهدای والامقام شپول کنار در مسجد شهدای این شهرستان اظهار کرد: کسانی که بهترین عزیزان خود را برای دفاع از این سرزمین اهدا کرده اند، همیشه عزیز هستند.

  وی با بیان اینکه شهدا ناظر بر اعمال ما هستند، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به فرموده مقام عظمای ولایت ارزشش از شهادت کمتر نیست و این مجالس در همین راستا هستند.

  فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی محوری ارتش با اذعان به اینکه شهدا جان شیرین خود را در برابر گلوله های دشمن سپر کردند، گفت: شهدا با آگاهی و علم کامل در برابر دشمن ماندند و از این روست که به گفته قرآن شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می خورند.

  رحمانی با تصریح بر اینکه شهدا رفته اند تا ما بمانیم، تصریح کرد: وظیفه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی ایجاد امنیت پایدار در ایران است و ملت مطمئن باشد ما در این مسیر پا در رکابیم و این امنیت و پایداری در ایران و منطقه مرهون بیداری سربازان ملت در نیروی های مسلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت ایران مرهون بیداری سربازان ملت در نیروی های مسلح است

امنیت ایران مرهون بیداری سربازان ملت در نیروی های مسلح است