مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:402022-01-19سياسي

ستاد اجرایی وسایل زندگی سیل زدگان رودان را تأمین می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، عارف نوروزی عصر امروز در حاشیه بازدید از منازل سیل زدگان رودان اظهار داشت: طی این سفر منازل خسارت دیده از بارندگی های اخیر در محله گلستان رودان به طور ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اسباب و وسایل زندگی خسارت دیده مردم در سیل و بارندگی اخیر از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین خواهد شد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کشور تصریح کرد: کسانی که در اثر سیل و بارندگی احشام آنها نیز تلف شده است بر اساس گزارش فرمانداری شهرستان برای آنها جبران خسارت خواهد شد و ستاد اجرایی تأمین کننده احشام شان می شود.

وی از برقراری هماهنگی با بنیاد مسکن برای بازسازی منازل تخریبی مردم خبر داد و گفت: ستاد اجرایی سهم بسیاری در بازسازی منازل تخریبی خواهد داشت.

نوروزی خاطرنشان ساخت: متاسفانه آثار تخریب منازل مسکونی قابل توجه و گسترده است و امیدوارم با همکاری دولت مردمی و سایر نهادها گام های خوبی برای بازسازی این تخریب ها برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عارف نوروزی سرپرست ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) کشور عصر امروز با همراهی سرپرست فرمانداری رودان و امام جمعه شهرستان با حضور در محله گلستان شهر رودان از نزدیک منازل تخریبی این منطقه را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی وسایل زندگی سیل زدگان رودان را تأمین می کند

ستاد اجرایی وسایل زندگی سیل زدگان رودان را تأمین می کند