مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:552022-01-19سياسي

اعلام برنامه های هفته بزرگداشت مادر و روز زن در فارس


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس از اجرای ویژه برنامه های هفته زن با محوریت تعالی اجتماعی بانوان در استان خبر داد.

- زهرا یقطین چهارشنبه 29 دی در اجلاس مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی فارس، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، گفت: در حدیثی از سوی امام زمان(عج) آمده است حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی کاملی برای من است ، الگویی که نمی خواهد زیر بار ظلم و طاغوت برود.

او افزود: ایشان در همه ابعاد زندگی زن و به طور خاص دفاع از حق و ولایت و تشخیص درست تکلیف و وظیفه در آن مقطع زمانی، برای تمام افراد جامعه سرآمد هستند و یقیناً الگو گرفتن از شخصیت و زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی ایشان، بهترین زندگی را رقم خواهد زد.

این اسوه پذیری از رفتار فردی، خانوادگی و اجتماعی حضرت زهرا(س)، با درک روح و محتوای سیره ایشان و تبدیل به شکل ها و کالبدهایی نوینی که مقتضی شرایط زمانی و مکانی امروز است، وظیفه همه ماست.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با تأکید بر این که با وقوع انقلاب اسلامی، تعریف جدیدی از حضور اجتماعی و انسانی زن ارائه شد، گفت: عملاً با وقوع انقلاب، مکتب جدیدی از زن که نه شرقی است نه غربی به دنیا نشان داده شد که اعتلا و رشد همه جانبه زن را پیش بینی می کند و این حرکت هدفمند ناشی از بینش وافقی بود که بنیانگذار فقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته بزرگداشت مادر و روز زن در فارس

اعلام برنامه های هفته بزرگداشت مادر و روز زن در فارس