مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 19:202022-01-19اقتصادي

فرش قرمز اصفهان زیر پای فعالان فرش دستباف کشور


بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان عصر امروز با حضور مقامات استانی و کشوری در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان افتتاح شد.

- رییس مرکز ملی فرش ایران عصر امروز (چهارشنبه، 29 دی ماه) پیش از مراسم روبان چینی این نماشگاه، با بیان اینکه امروز صنعت فرش چه از سوی مردم و چه دولت به دست فراموشی سپرده شده است، اظهار کرد: امیدواریم در این دولت به فرش دستباف و ذینفعان آن توجه ویژه ای شود تا باعث رونق بازار ملی و جهانی آن در سطح بالایی شویم و بتوانیم این زنجیره بزرگ فعالان فرش را که یک سرمایه بزرگ برای کشور است، حفظ کنیم.

فرحناز رافع افزود: هنر صنعت فرش، میراث فرهنگی، هنری و قیمتی است و همان گونه که از گذشتگان به ما رسیده، باید آن را به آیندگان بسپاریم و این نمایشگاه و رویدادها بهانه ای است که قشر جوان و مردم این هنر و صنعت را فراموش نکنند.

وی با تاکید بر اینکه بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان نمادی از هنر و زیبایی این نقش و نگارها و المان های خاص فرش ایرانی است، گفت: متاسفانه این نمایشگاه طی دو سال گذشته در سطح ملی و بین المللی چه در تهران و چه دموتکس که خاص فرش دستباف است، برگزار نشده است، اما اصفهان با تمام ظرفیت های خود این نمایشگاه را برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش قرمز اصفهان زیر پای فعالان فرش دستباف کشور

فرش قرمز اصفهان زیر پای فعالان فرش دستباف کشور