مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:102022-01-19سياسي

محسن هاشمی: زیبنده نظام نیست درگذشت هاشمی به عنوان یک ابهام باقی بماند


بالاخره تاریخ در مورد حقایق قضاوت خواهد کرد، کمااینکه علت درگذشت امیرکبیر نیز پس از گذشت سیزده سال و نخستین بار در تاریخ ناصری، فاش شد؛ پس چه بهتر که ما خود با شفاف سازی، - بالاخره تاریخ در مورد حقایق قضاوت خواهد کرد، کمااینکه علت درگذشت امیرکبیر نیز پس از گذشت سیزده سال و نخستین بار در تاریخ ناصری، فاش شد؛ پس چه بهتر که ما خود با شفاف سازی، ابهامات را برطرف کنیم.

محسن هاشمی درباره اظهارات اخیرش با انتشار یادداشتی ، نوشت: انتشار واگویی یا روایت دقیقتر اینجانب به مناسب پنجمین سالگرد فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی با نگاهی به مجموعه وقایع پیش و پس از رحلت ایشان در رسانه ها و فضای مجازی، با انعکاس قابل توجهی همراه شد و در مطبوعات با تفکرات مختلف، واکنش هایی را برانگیخت و حتی نوشتند که خارج از چارچوب بوده است.

اگرچه پیش از این نیز ارزیابی مشابه و پراکنده ای در مورد قانع نشدن در ارتباط با رحلت طبیعی یا غیرطبیعی آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم، و این بارها در گفتگوهای رسانه ای منتشر شده بود، اما صراحت و جزییات بیشتر این مصاحبه، باعث جلب نظر افکار عمومی شده است.

زمانی که به دستور رییس جمهور وقت، پرونده درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در عالی ترین نهاد امنیتی کشور در دست رسیدگی بود، طبیعی است که خبرسازی و مواضع رسانه ای، روند رسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن هاشمی: زیبنده نظام نیست درگذشت هاشمی به عنوان یک ابهام باقی بماند

محسن هاشمی: زیبنده نظام نیست درگذشت هاشمی به عنوان یک ابهام باقی بماند