مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 17:002022-01-19سياسي

اصل مردمی بودن و تکریم مردم باید در سیستم اداری رعایت شود


اصل مردمی بودن و تکریم مردم باید در سیستم اداری رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست و این بیانیه، الگوی خوبی برای کار تحولی و مدیریت تحولی در دهه چهارم انقلاب اسلامی است.

مهدوی مطلق اظهار داشت: بسیاری از مسائل و زیرساخت ها و مصائب دچار دگرگونی هایی شده که باید با یک نگاه تحولی به آن بپردازیم.

وی با بیان اینکه استفاده از نخبگان دانشگاهی در برنامه ها و پروژه ها ضرورت دارد، گفت: پروژه های تعریف شده هر دستگاه برای دریافت بودجه و هزینه کردن آن، رصد شود و بررسی شود که هر پروژه چه مقدار اعتبار گرفته و چگونه هزینه شده است.

تحول و توسعه شهرستان نیاز مند تعریف پروژه های کلان است فرماندار بویراحمد تاکید کرد: برای تحول و توسعه شهرستان نیاز به تعریف و بازتعریف طراحی پروژه های کلان و مگا پروژه داریم و در بحث آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد نیاز به طراحی یک پروژه بزرگ است.

وی افزود: در حوزه آب، نه تولید آب داریم و نه افزایش دبی آب داریم و مخازن ما همان مخازن 10 سال و 20 سال پیش است که دیگر مخزن آب اضافه نشده در صورتی که سالانه حدود شش هزار نفر به مصرف کنندگان آب اضافه می شود و این یک معضل جدی است.

مهدوی مطلق اظهار داشت: باید مگا پروژه ای در این راستا آن تعریف شود و می توان از ظرفیت قرارگاه خاتم در این خصوص استفاده کرد چرا که برای برون رفت از این بن بست ها، نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل مردمی بودن و تکریم مردم باید در سیستم اداری رعایت شود

اصل مردمی بودن و تکریم مردم باید در سیستم اداری رعایت شود