مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:502022-01-19سياسي

آیت الله علما: آمار بالای بیکاری کرمانشاه قابل قبول نیست


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آمار بالای بیکاری استان قابل قبول نیست و باید در این خصوص توجه و اهتمام ویژه صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در اولین نشست با استاندار کرمانشاه در خصوص مسائل و مشکلات استان، اظهار کرد: اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان استان باید اولین اولویت اقدامات دولت و مسؤولان باشد و با توجه به استعدادها و ظرفیت ها و نعمت های فراوان خدادادی در این استان پهناور، شایسته نیست وضعیت شغل و درآمد برای مردم شریف این دیار به خصوص جوانان نامناسب باشد.

وی گفت: کرمانشاه از دیرباز محصولات و صنایع دستی ویژه ای داشته است که متأسفانه در زمینه شناساندن و تقویت آن ها آنچنان که باید تلاش و همت انجام نگرفته است، لذا باید ضمن بررسی دقیق، زمینه های تولید، تبلیغ و صادرات این محصولات و صنایع دستی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: کرمانشاه به واسطه داشتن مرزهای مهم و وجود اقوام و مذاهب مختلف در آن از شرایط ویژه ای در کشور برخوردار است و می طلبد در خصوص نهایت استفاده از فرصت های این شرایط و اهمیت ویژه به وضعیت معیشت و درآمد مرزنشینان به خصوص جوانان این مناطق  تدابیر لازم را اندیشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علما: آمار بالای بیکاری کرمانشاه قابل قبول نیست

آیت الله علما: آمار بالای بیکاری کرمانشاه قابل قبول نیست