مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:252022-01-19سياسي

کمبود مراکز رفاهی و خدماتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: کمبود مراکز رفاهی و خدماتی در گستره محورهای مواصلاتی استان یکی از مشکلات اساسی در مقوله تصادفات و ایمنی راه ها است.

- ، محمد حمیدی ظهر چهارشنبه در نهمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه عوامل متعددی هستند که بر افزایش تصادفات استان تأثیر می گذارند، بیان کرد: کمبود مراکز رفاهی و خدماتی در گستره محورهای مواصلاتی استان یکی از مشکلات اساسی در مقوله تصادفات و ایمنی راه ها است.

وی با بیان اینکه وضعیت خودرو، جاده و محورهای مواصلاتی از دیگر مسائل مرتبط با تصادفات جاده ای استان است، بیان کرد: شرایط جسمی و ذهنی رانندگان در کنار دیگر موارد ذکر شده، از مهمترین عوامل ایجاد تصادف در استان سمنان است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه کاهش تصادفات و حفظ جان شهروندان در دستور کار مدیریت شهری در سطح استان باشد، ابراز داشت: شهرداران با مشارکت پلیس راهور در شهرستان های استان نسبت به شناسایی، احصاء و رفع نقاط حادثه خیز اقدام کنند.

حمیدی گفت: در شهرستان های سمنان، شاهرود و دامغان توسط شهرداری ها با صرف هزینه های زیاد، دوربین های متعددی نصب شده است اما اگر این دوربین ها در نهایت منتج به کاهش تصادفات و فوتی ها نشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مراکز رفاهی و خدماتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان

کمبود مراکز رفاهی و خدماتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان