مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:052022-01-19دانش

آقای وزیر؛ جایگاه معلمان این نیست!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حدیث پوریان؛ پس از نشست فرمایشی و بی نتیجه ی جناب وزیر با یکی از پردیس های دانشگاه فرهنگیان و روخوانی متن های از پیش تعیین شده توسط دانشجومعلمان، - وجود 850 کانون فرهنگی، 325 انجمن علمی، 250 نشریه و 34 تشکل سیاسی در کنار ظرفیت تشکل انقلابی بسیج دانشجویی، ظرفیت بسیار مهمی است که رسالت تربیت محوری دانشگاه فرهنگیان را برای تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی پیش از پیش یاداور می شود.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، حدیث پوریان؛ پس از نشست فرمایشی و بی نتیجه ی جناب وزیر با یکی از پردیس های دانشگاه فرهنگیان و روخوانی متن های از پیش تعیین شده توسط دانشجومعلمان، این باردر استان کرمان اتفاق مشابهی رقم خورد.

با حضور آقای وزیر در این استان شاهد جلسات شبه نمایشی و پشت درهای بسته با نمایندگانی گزینشی از بدنه آموزش و پرورش و دانشجویان بودیم؛ این مسئله به خوبی نشان داد که درک درستی از جایگاه و شان، رسالت آرمانخواهی، عدالت طلبی و تصمیم سازی دانشجویان در اقای نوری وجود ندارد.

ارزش و اهمیت دانشجو و تشکل های دانشجویی در نوآوری، ارتقا و تحول آفرینی عناصر و مولفه های جامعه بر کسی پوشیده نیست.

همین تشکل ها هستند که می توانند با روحیه دغدغه مندی و بصیرت جوی خود در مسیر اصلاح یا تغییر مولفه های بنیادین گام بردارند و پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای وزیر؛ جایگاه معلمان این نیست!

آقای وزیر؛ جایگاه معلمان این نیست!