مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:452022-01-19دانش

طرح دستیار فناوری برای آشنایی دانشجویان با حوزه فناوری اجرا می شود


طرح دستیار فناوری در وزارت علوم در حال پیگیری است که هدف از آن تعامل گسترده میان دانشگاه و پارک علم و فناوری در راستای آموزش و آشنایی دانشجویان با حوزه فناوری است.

- به نقل از وزارت علوم، علی خیرالدین در این مراسم با ابلاغ تشکر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دکتر برید لقمانی و آرزوی موفقیت برای دکتر کلانتری خلیل آباد در سمت جدید، گفت: جامعه دانشگاهی یزد در همه زمینه ها فعال و خدمتگزار بوده و نگین خردورزی خطه کویر است.

وی به بهره گیری نسل های پیشین از تکنولوژی کاریزی برای تأمین آب مورد نیاز خود اشاره کرد و آن را نشانه ای از دانش بنیان بودن آن خواند و بیان داشت: یزدی ها در گذشته کاری را انجام دادند که مبتنی بر دانش و نوآوری بوده و همین، عامل موفقیتشان در حوزه فناوری و نوآوری شده است.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، افزود: مردم استان یزد با همین تلاش و کوشش خود و اتکا بر دانش، فناوری و نوآوری توانسته است فرهنگ کارآفرینی را جایگزین فرهنگ کارجویی کند.

وی بر اهمیت تعامل میان دانشگاه و پارک علم و فناوری تاکید کرد و اقتصاد دانش بنیان را یکی از مؤلفه های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تشکیل معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم، در راستای گسترش گفتمان فناوری در دانشگاه ها و کشور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دستیار فناوری برای آشنایی دانشجویان با حوزه فناوری اجرا می شود

طرح دستیار فناوری برای آشنایی دانشجویان با حوزه فناوری اجرا می شود