مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:252022-01-19اقتصادي

نانوایان فانتزی متخلف در استان همدان جریمه می شوند


معاون اقتصادی استاندار همدان از نظارت بیشتر بر عملکرد نانوایان فانتزی پز در استان خبر داد و گفت: نانوایان فانتزی متخلف در استان همدان جریمه می شوند.

- به گزارش، ظاهر پورمجاهد چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار و جلسه اقدام مشترک استان همدان با اشاره به اینکه برخی تولیدی های نان های فانتزی با آرد یارانه ای اقدام به تولید شیرینی و کیک هایی دارند، گفت: باید بر این واحدها نظارت شود که چرا با آرد یارانه ای، شیرینی تولید و آنها را به قیمت های بالایی به فروش می رسانند.

وی با تاکید بر اینکه این واحدها باید مورد نظارت بیشتری قرار گیرند و اگر قیمت فروش آنها خارج از عرف است، جریمه و در صورت تکرار، واحد آنها پلمب شود، از نظارت بیشتر بر عملکرد نانوایان فانتزی پز در استان خبر داد و گفت: نانوایان فانتزی متخلف در استان همدان جریمه می شوند.

معاون اقتصادی استاندار همدان در خصوص وضعیت توزیع میوه و محصولات کشاورزی در استان نیز خاطرنشان کرد: ایجاد میادین میوه و تره بار نوعی خط انتقال محصولات کشاورزی از تولید کننده به مصرف کننده است بدین ترتیب باید شهرداری ها در این عرصه پای کار بیایند.

پورمجاهد تصریح کرد: باید در بحث عرضه میوه بتوانیم در مسیری گام برداریم که ختم به حذف واسطه ها و دلالان شود بدین ترتیب، باید شهرداری ها نیز پای کار بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایان فانتزی متخلف در استان همدان جریمه می شوند

نانوایان فانتزی متخلف در استان همدان جریمه می شوند