مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:202022-01-19دانش

تصویب دو برنامه درسی مقطع ارشد در شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی


برنامه درسی «طراحی طلا و جواهر» و «تکنولوژی آموزشی گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه» در مقطع کارشناسی ارشد به تصویب رسید.

- برنامه درسی طراحی طلا و جواهر و تکنولوژی آموزشی گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه در مقطع کارشناسی ارشد به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب به به منظور بررسی دو برنامه درسی کارشناسی ارشد طراحی طلا و جواهر و کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

دکتر غلامعلی حداد عادل رییس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب موضوع طلا و جواهر را به عنوان بستری برای معرفی فرهنگ و تمدن ایران و اسلام با اهمیت بسیار بالایی ارزیابی کرد و افزود: تاسیس این رشته در عرصه فرهنگ و تمدن ایران اسلامی می تواند نقش موثری داشته باشد.

همچنین در این جلسه دکتر گلابچی مجری و طراح برنامه طراحی طلا و جواهر ماحصل پژوهش خود و جلسات با کارگروه و کمیسیون های مربوطه را تبیین نمود و در پایان جلسه برنامه به اتفاق آرا به تصویب رسید.

در ادامه جلسه دکتر جلالی دبیر کارگروه و دکتر زارعی زوارکی؛ مجری و طراحی برنامه تکنولوژی آموزشی با گرایش آموزش افراد با نیازهای ویژه درخصوص فرآیند بررسی برنامه و جلسات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب دو برنامه درسی مقطع ارشد در شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی

تصویب دو برنامه درسی مقطع ارشد در شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی