مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:202022-01-19بين الملل

جاسوسی پلیس رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان جنجال آفرین شد


پس از جنجال جهانی در خصوص جاسوس افزار صهیونیستی «پگاسوس»، رسوایی جدید پلیس رژیم صهیونیستی در جاسوسی از شهرک نشین های صهیونیست با این جاسوس افزار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از جنجال های فراوان درباره استفاده پلیس رژیم صهیونیستی از یک ابزار جاسوسی علیه شهرک نشین های صهیونیست، یکی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی گفت که پارلمان از پلیس اسراییل در این خصوص توضیح خواسته است.

روزنامه اقتصادی کالکالیست روز گذشته (سه شنبه) به نقل از برخی منابع گزارش کرد که پلیس رژیم صهیونیستی از سال 2013، جاسوس افزار جنجالی پگاسوس شرکت صهیونیستی ان اس او را که هم اکنون در لیست سیاه دولت آمریکا قرار دارد، در اختیار داشته است.

در این گزارش آمده است که پلیس رژیم صهیونیستی از جاسوس افزار پگاسوس علیه اهداف خود از جمله رهبران مخالف استفاده کرده است و برخی اوقات استفاده از این جاسوس افزار بدون مجوز دادگاه بوده است.

رسوایی جدید جاسوس افزار صهیونیستی پگاسوس در حالی رونمایی شده است که پیش از این گزارش شده بود که برخی دولت های خارجی برای جاسوسی از فعالان حقوق بشر، خبرنگاران و سیاستمداران مورد نظر خود، از جاسوس افزار پگاسوس استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسوسی پلیس رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان جنجال آفرین شد

جاسوسی پلیس رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان جنجال آفرین شد