مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:102022-01-19پزشكي

تولد نوزادان سه قلو در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران + عکس


نوزادان سه قلو در اتاق عمل بیمارستان بی بی حکیمه گچساران، سالم متولد شدند.

- دکتر پردیس بخشایی، مسئول فنی بخش ای وی اف بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از تولد نوزادان سه قلو در این بیمارستان خبرداد و گفت: یک زن 32 ساله پس از نازایی ثانویه طی دومین زایمان خود و در 35 هفتگی با انجام عمل سزارین صاحب سه فرزند شد.

وی افزود: این زن که به علت نازایی ثانویه تحت درمان و دارو بود، روز دوشنبه 27 دی ماه 1400 در بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران صاحب دو فرزند دختر و یک پسر شد.

بخشایی با بیان اینکه این مادر هم اکنون یک فرزند پسر حدود 8 ساله دارد، اظهارکرد: یکی از نوزادان سه قلوی این زن در بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) و دو قل دیگر به دلیلی زردی در این بیمارستان بستری شده اند.

مسئول فنی بخش ای وی اف بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران تصریح کرد: وزن این نوزادان قل اول دو کیلوگرم، قل دوم 2کیلو و 300 گرم و قل سوم 2 کیلو و 100 گرم بوده و حال عمومی مادر و نوزادان خوب است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری مادران نابارور تحت درمان این بیمارستان، 4 سه قلو و بیش از 20 دو قلو در این بیمارستان و شهرهای بهبهان استان خوزستان، نورآباد ممسنی استان فارس و یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ختم به بارداری و زایمان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد نوزادان سه قلو در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران + عکس

تولد نوزادان سه قلو در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران + عکس