مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:052022-01-19سياسي

دانشجویان در فضای فرهنگی شکوفا می شوند


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: دانشجویان در محیط فرهنگی و فعالیت های فرهنگی شکوفا خواهند شد، بنابراین دانشگاه ها باید ضمن قرار دادن تمامی فضاهای خود در اختیار دانشجویان، - به آنها رخصت رفتار آزادانه را بدهد تا بتوانند اشتباهات دانشجویان را نیز اصلاح کرده و دانشجویان موفقی تربیت کنند.

رضا مهدی روز چهارشنبه 29 دیماه در اختتامیه اولین جشنواره ملی رویش در دانشگاه فنی و حرفه ای استان مرکزی، اظهارکرد: از دیدگاه دانشگاه فنی و حرفه ای، کار فرهنگی فعالیتی است که توسط دانشجو آغاز شود، ادامه و اتمام یابد، لذا دانشجویان لازم است در تمامی عرصه های دانشگاه حضور فعال داشته باشند، زیرا هر جا که دانشجو حضور دارد، کار فرهنگی در حال اجرا است.

هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای تربیت نیروهایی است که بتوانند جامعه را متحول و مسیر دست یابی به اهداف والای انقلاب اسلامی را هموار کنند.

وی با بیان این نکته که دانشگاه ها با تربیت دانشجویان به شکوفایی کشور کمک می کنند، ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر دو کلیدواژه اقتصاد و فرهنگ در این دو حوزه نیازمند فعالیت و اقدامات بزرگتری هستیم، وظیفه دانشگاه های فنی و حرفه ای در توجه ویژه به این 2 اصل اساسی بسیار سنگین است و باید علاوه بر آموزش کارگاهی و تئوری با انجام فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در فضای فرهنگی شکوفا می شوند

دانشجویان در فضای فرهنگی شکوفا می شوند