مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:052022-01-19اقتصادي

وزیر کشور: 20 هزار نفر متاثر از سیل جنوب کرمان شدند/برای ارزیابی در منطقه هستیم


منطقه رودبار، منوجان و زهکلوت سه منطقه ای است که در بارندگی های اخیر جنوب کرمان دچار آبگرفتگی شدند و حدود 5 هزار خانوار، حدود 20 هزار نفر و بیش از 300 روستا درگیر این موضوع هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، وحیدی شعر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده جنوب کرمان در رودبار اظهار داشت: منطقه رودبار، منوجان و زهکلوت سه منطقه ای است که در بارندگی های اخیر جنوب کرمان دچار آبگرفتگی شدند و حدود 5 هزار خانوار،  حدود 20 هزار نفر و بیش از 300 روستا درگیر این موضوع هستند.

وزیر کشور افزود: از لحظات اولیه مسوولان در کنار مردم بودند و با توجه به آبگرفتگی وسیع لازم بود به منطقه بیاییم و از نزدیک وضعیت را ارزیابی کنیم.

وی عنوان کرد: همه نهادهای مختلف اعم از سپاه در منطقه حضور قوی دارد، ارتش، یگان مهندسی خود را به منطقه گسیل کردند و هلال احمر هم فعالانه حضور دارند، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و کمیته امداد همه برای خدمات رسانی در منطقه اعلام آمادگی کردند.

  وزیر کشور گفت: آسیب هایی وارد شده به خصوص در حوزه کشاورزی و در برخی از روستاها آب تقریبا تمام خانه ها را دیشب گرفته ولی از صبح امروز فروکش کرده است، مسوولان در کنار مردم هستند تا به مسائل آنها رسیدگی کنند و خسارت ها برآورد شود تا بتوانیم جبران کنیم و ما هم برای ارزیابی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: 20 هزار نفر متاثر از سیل جنوب کرمان شدند/برای ارزیابی در منطقه هستیم

وزیر کشور: 20 هزار نفر متاثر از سیل جنوب کرمان شدند/برای ارزیابی در منطقه هستیم