مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:552022-01-19سياسي

حضور بیش از 22 هزار نفر در سلسله نشست های معارف فاطمی


رییس اداره آموزش مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از حضور بیش از 22 هزار نفر در سلسله نشست های معارف فاطمی سال 1400 که در تاریخ 5 الی 8 دی ماه برگزار شد، - خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به محدودیت های کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی، سلسله نشست های فاطمی به صورت حضوری (تعداد 300 نفر از مبلغان) و همزمان پخش زنده از طریق تلویزیون اینترنتی بلاغ، که بالغ بر 22 هزار نفر از مبلغین سراسر کشور در این نشست شرکت کرده اند.

حجت الاسلام خداپرست هدف از برگزاری این نشست های آموزشی را معرفی و تبیین معارف و سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها و همچنین گرامیداشت و یادبود دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی دانست و بیان داشت: در این نشست ها علاوه دانش افزایی مبلغان و پرداختن به مباحث روز، مسابقه ای از محتوای نشست ها برگزار و به برگزیدگان جوایز نقدی اهدا می گردد.

وی با اشاره به عناوین این نشست اظهار داشت: این سلسله نشست ها با عناوینی چون فرزند آوری و تربیت فرزند، نقش های سه گانه دختر، همسر و مادر حضرت زهرا سلام الله علیها، سردار سلیمانی و روحانیت (ویژه برنامه سالگرد شهادت سردار سلیمانی) و اقتصاد و معیشت در سیره حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور اساتید، حجج اسلام رفیعی، هادی، شیرازی و جباری ارائه گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 22 هزار نفر در سلسله نشست های معارف فاطمی

حضور بیش از 22 هزار نفر در سلسله نشست های معارف فاطمی