مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:502022-01-19اقتصادي

چاه جدید آب شرب روستای «دره باد» مرودشت به زودی افتتاح می شود


هم زمان با گرامی داشت دهه فجر آب شرب روستای دره باد مرودشت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر اینکه آب شرب روستای دره باد ابرج  مرودشت که هنگام بارندگی مانند نسکافه می شود خبرنگار فارس جهت پیگیری موضوع و تنویر افکار عمومی به سراغ دهیار این روستا رفت و جویای این موضوع شد.

ابوذر کهن با اشاره به اینکه آب شرب روستای دره باد ابرج  از چاه آهکی به عمق 300 متر تأمین می شود،گفت: در هشت سال گذشته به یک بارگی در فصل بارندگی و آبیاری زمین های کشاورزی آب این چاپ به رنگ شن های کوه درمی آید.

وی افزود: به عقیده کارشناسان احتمال اینکه گسلی در اعماق زمین وجود داشته باشد و با بارش های زمستانه و جاری شدن روان آب ها به این چاه راهی پیدا شده باشد زیاد است.

دهیار دره باد تصریح کرد: با توجه به انباشت گل ولای در چاه و مشکلی که در استحصال به وجود آمد تصمیم به کف شکنی چاه کردیم و علیرغم تلاش فراوان و بهره گیری از تجهیزات روز یک صد متر از این چاه با گل ولای پر شد و نتوانستیم تخلیه کامل را انجام دهیم و متأسفانه به بن بست برخوردیم.

وی افزود: با تلاش های فراوان و همکاری و مساعدت مسئولان توانستیم اعتباری به صورت مستقیم از سازمان برنامه و بودجه ویژه این امر دریافت کنیم و در سریع ترین زمان ممک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه جدید آب شرب روستای «دره باد» مرودشت به زودی افتتاح می شود

چاه جدید آب شرب روستای «دره باد» مرودشت به زودی افتتاح می شود