مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:252022-01-19سياسي

نقشه راه فرمانداران، حضور در میان مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم با تشخیص قوی مسئول کار آمد و نا کارآمد را به خوبی می شناسند، گفت: در تمام مقاطع حساس رهبر انقلاب تذکر داده است ولی مسئولان کم لطفی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عجب شیر، تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار عجب شیر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متمایز از دیگر انقلاب هاست، اظهار داشت: با قرار گرفتن ولایت فقیه در راس حکومت نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما بر اساس توجه به اهمیت به مردم تشکیل شده است،  افزود: مردم به انقلاب، امام و رهبر انقلاب اعتماد به اعتقاد عمیق دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: معیشت مردم به مشکل برخورده است و این حاکی از این است که مسئولان جهادی و انقلابی عمل نمی کنند ولی اصل نظام را قبول دارند.

وی  با بیان اینکه مردم با تشخیص قوی مسئول کار آمد و نا کارآمد را به خوبی می شناسند، گفت: در تمام مقاطع  حساس رهبر انقلاب  تذکر داده است ولی مسئولان کم لطفی کرده اند.

محمدی ادامه داد: دولت سیزدهم دولت انقلابی است  و شعار و راه و رسم اوایل انقلاب را انجام خواهد داد به همین منظور  باید مدیران این دولت انقلابی و جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه فرمانداران، حضور در میان مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان باشد

نقشه راه فرمانداران، حضور در میان مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان باشد