مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:102022-01-19سياسي

22 هزار دقیقه ویژه برنامه دهه فجر در استان بوشهر پخش می شود


مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر در دهه فجر امسال 22 هزار دقیقه عملیات رسانه ای در دستور کار دارد.

- ، سید حسین ناظر ظهر چهارشنبه در همایش سراسری و مجازی مدیران کل مراکز استان ها گفت: از این میزان برنامه 10 هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، 11 هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیرنویس و هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی برنامه ریزی و در گستره استانی، ملی و فراملی پخش می شود.

وی افزود: پخش زنده راهپیمایی 22 بهمن، برنامه های زنده و ضبطی رادیویی و تلویزیونی فجر پیروزی، عصر انقلاب، فجر صادق، کاروان فجر و حماسه حضور با محوریت پویش های مردمی و نگاهی به گذشته، حال و آینده برای انتقال مفاهیم و گفتمان انقلاب اسلامی در ارتباط و تعامل نسل های قدیم و جدید و نگاه امیدوارانه و واقع گرایانه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بخشی از 22 هزار دقیقه عملیات رسانه ای است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی و رسانه های ستاد دهه فجر استان بوشهر افزود: علاوه بر صدا و سیما، حدود 100 روزنامه، هفته نامه، خبرگزاری و پایگاه های خبری اجتماعی، عملکرد کارگروه های 22 گانه ستاد دهه فجر و حضور باشکوه مردمی در راهپیمایی 22 بهمن و جشن های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پوشش رسانه ای خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 هزار دقیقه ویژه برنامه دهه فجر در استان بوشهر پخش می شود

22 هزار دقیقه ویژه برنامه دهه فجر در استان بوشهر پخش می شود