مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 14:052022-01-19سياسي

18 داستان برگزیده کتاب یوسف رونمایی می شود/ آغاز آموزش مجازی داستان نویسی دفاع مقدس


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: دوره یازدهم جایزه یوسف در سال 1401 را به مناسبت 40 سالگی آزادسازی خرمشهر، به موضوع خرمشهر و آزادسازی آن اختصاص دادیم و پوستر و فراخوان آن نیز منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نشست خبری اختتامیه جشنواره جایزه ادبی یوسف (داستان های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت) پیش از ظهر امروز (چهارشنبه 29 دی ماه) با حضور عباس بایرامی رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، حبیب الله میرزایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان ازطریق وبینار، مسعود امیرخانی دبیر علمی دهمین دوره جایزه ادبی یوسف و اصحاب رسانه در ساختمان مرکزی راهیان نور برگزار شد.

بایرامی: داستان های یوسف ظرفیت فیلم سازی دارند در ابتدای این نشست عباس بایرامی، رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به اولویت برگزاری استانی جایزه ادبی یوسف بیان داشت: سیاست سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس همانند کنگره ی های شعر و ادبیات تمرکززدایی و استفاده از ظرفیت های استانی است.

دفاع مقدس یک پدیده بی نظیر است که می تواند یک محور و شعاع ادبی برای نسل های آینده قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه دفاع هشت ساله ما این پیام را داشت که هیچ قدرت جهانی نمی تواند مردم ایران را به پشتوانه ولایت فقیه به زانو در آورد، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 داستان برگزیده کتاب یوسف رونمایی می شود/ آغاز آموزش مجازی داستان نویسی دفاع مقدس

18 داستان برگزیده کتاب یوسف رونمایی می شود/ آغاز آموزش مجازی داستان نویسی دفاع مقدس