مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:552022-01-19سياسي

212 هزار و 37 واحد مسکونی در کشور توسط بنیاد مسکن در حال احداث است


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عصای دست مسئولان نظام است، گفت: در حال حاضر 212 هزار و 37 واحد مسکونی در کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال احداث است.

- ایسنا/مرکزی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عصای دست مسئولان نظام است، گفت: در حال حاضر 212 هزار و 37 واحد مسکونی در کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال احداث است.

اکبر نیکزاد چهارشنبه 29 دیماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با عنوان حساب 100 امام(ره) شناخته می شود که با فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب در 21 فروردین ماه سال 1358 تاسیس شد و در طول بیش از چهار دهه فعالیت، برکات بسیاری برای ملت ایران به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک ریال بار مالی بودجه جاری بر گردن دولت ندارد، افزود: حدود 80 درصد درآمدهای کشور متاثر از درآمدهای نفتی، مالیاتی، عوارض و .

صرف هزینه های جاری کشور می شود و تنها 20 درصد بودجه به تامین زیرساخت ها اختصاص داده می شود و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بودجه جاری دولتی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

212 هزار و 37 واحد مسکونی در کشور توسط بنیاد مسکن در حال احداث است

212 هزار و 37 واحد مسکونی در کشور توسط بنیاد مسکن در حال احداث است