مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:552022-01-19دانش

65 هزار فرصت شغلی دانش بنیان در کشور ایجاد شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خیرالدین چهارشنبه 29 دی در حاشیه بازدید از شرکت ها و کارگاه های برتر پارک علم و فناوری فارس و نمایشگاه محصولات فناورانه این پارک در جمع خبرنگاران بیان کرد: - به گفته معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، 65 هزار شغل در بستر دانش بنیان در کشور شکل گرفته که حدود 50 هزار مورد آن مربوط به دانش آموختگان دانشگاهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خیرالدین چهارشنبه 29 دی در حاشیه بازدید از شرکت ها و کارگاه های برتر پارک علم و فناوری فارس و نمایشگاه محصولات فناورانه این پارک در جمع خبرنگاران بیان کرد: پارک علم و فناوری فارس دارای حدود 350 شرکت فناور است که تعداد زیادی از آن ها در شمار شرکت های دانش بنیان محسوب می شوند.

او با بیان اینکه 3200 فرصت شغلی مبتنی بر دانش در این پارک ایجاد شده است، تصریح کرد: یکی از بهترین مولفه های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان است و لذا این مهم بستر مهم و مناسبی برای اشتغال دانش آموختگان است.

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم ادامه داد: پارک علم و فناوری فارس، جزو اولین پارک هایی است که دره فناوری را ایجاد کرده که امید است با مدیریت خوب، بستر مناسبی برای ایجاد پردیس های فناوری شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 هزار فرصت شغلی دانش بنیان در کشور ایجاد شده است

65 هزار فرصت شغلی دانش بنیان در کشور ایجاد شده است