مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:452022-01-19سياسي

انتشاردهندگان کلیپ و تصاویر حادثه برج عیشیر مجازات می شوند


دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه گفت: با کسانی که با انتشار کلیپ و تصاویر از حادثه روی داده در برج علیشیر فضای جامعه را ملتهب کردند برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه در خصوص نزاع دسته جمعی منجر به قتل در برج علیشیر اظهار داشت: طی دور روز گشته جلساتی با بزرگان، ریش سفیدان و متنفذین محکوم به قصاص برگزار و تدابیر لازم برای برقراری انجام شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه افزود: در جلسه شورای تامین تضمین دادند که هیچ گونه تعرضی به اموال، انفال و منازل خانواده های مقتول صورت نگیرد.

سعید کریمی زاد با اشاره به اجرای حکم قصاص قاتل گفت: از چند روز قبل همه نهادهای نظامی و امنیتی در آماده باش کامل بودند، اما روز خاکسپاری با تمام صحبت ها قانون شکنی شد و چند جوان خام به منازل حمله کردند در حالی که بزرگان آنها قول دادند که هیچ اقدام خلاف امنیتی صورت نخواهد گرفت.

وی تصریح کرد: همه تدابیر اندیشه شده بود و شاید تنها موردی است که در زمان کاری دو شبانه روز است  که در فرمانداری شهرستان تمام عوامل نظامی، انتظامی و … مستقر هستند.

کریمی زاد با بیان این که دستورات لازم برای پیگیری این پرونده صادر شده است، بیان کرد: خط قرمز ما نزاع ها و از بین بردن امنیت مردم است و به صورت جدی با مخلان نظم و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشاردهندگان کلیپ و تصاویر حادثه برج عیشیر مجازات می شوند

انتشاردهندگان کلیپ و تصاویر حادثه برج عیشیر مجازات می شوند