مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:452022-01-19سياسي

صنعت در ابهر باید بومی سازی و مردمی شود


صنعت در ابهر باید بومی و مردمی شود.

- ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: صنعت در ابهر باید بومی و مردمی شود.

حجت الاسلام سعید مرادپور ظهر امروز (29 دی ماه) در بازدید استاندار زنجان از ابهر، با بیان اینکه شهرستان از شرق ورودی استان زنجان محسوب شده و از پتانسیل های بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: این شهرستان جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه ابهر از امکانات خوب و فرصت های مناسبی برای توسعه برخوردار است، متذکر شد: یکی از نقاط قوت ابهر استقرار صنایع مختلف در این شهرستان است اما موضوع مهمی که در این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد این است که صنعت در ابهر باید بومی و مردمی شده و مردم در صفر تا صد قضیه دخیل باشند.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه علی رغم همه ظرفیت ها، کشاورزی در ابهر مغفول مانده است، بیان کرد: موضوعی که در ابهر القا می شود این است که کشاورزی به لحاظ وضعیت آبی باید کنار گذاشته شده و صنعت جایگزین آن شود و این امر در حالی است که برخی از صنایع از جمله فولاد از مصرف آبی بالایی برخوردار هستند.

حجت الاسلام مرادپور با تاکید بر اینکه از مسئولان درخواست داریم به داد کشاورزان رسیده و از آنها حمایت کنند، ادامه داد: کشاورزان نباید در هزارتوی اخذ مجوز برای تجهیزات، تسهیلات و گسترش کار خود قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت در ابهر باید بومی سازی و مردمی شود

صنعت در ابهر باید بومی سازی و مردمی شود