مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:402022-01-19بين الملل

بلینکن: روسیه باید بین دیپلماسی یا تقابل یکی را انتخاب کند


وزیر خارجه آمریکا با ادعای اینکه روسیه با انباشت نیروی نظامی در مرز اوکراین به دنبال کسب امکان اقدام علیه این کشور است، گفت مسکو باید از بین دیپلماسی و تقابل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه روسیه که امروز (چهارشنبه) در سفری غیرمنتظره وارد اوکراین شد، ادعاهای اخیر درباره احتمال حمله روسیه به این کشور را تکرار کرد.

بلینکن طی نشست خبری بعد از ورود به فرودگاه کی یف، ابراز امیدواری کرد که واشنگتن و مسکو بتوانند در جریان دیدار روز جمعه با سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه روند صلح آمیز و دیپلماتیک خود را در بحران اوکراین حفظ کنند.

به نوشته وبگاه اسکای نیوز ، وی با تکرار ادعاهای پیشین، گفت: روسیه نیروهای خود را در مرزهای اوکراین جمع می کند و [ولادیمیر] پوتین [رییس جمهور روسیه] می خواهد توانایی انجام یک اقدام خصمانه علیه آن را داشته باشد .

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه آمریکا با لحنی تهدیدآمیز گفت: روسیه باید بین دیپلماسی یا تقابل یکی را انتخاب کند زیرا [تقابل]، پیامدهایی برای مسکو و تصمیم برای [تحریم] پوتین را در پی خواهد داشت .

بلینکن با بیان ادعای اینکه کاری که روسیه از طریق خصومت هایی که انجام می دهد چالشی برای نظم جهانی است، اضافه کرد: هیچ کشوری نمی تواند تصمیمات، اصول و نظرات خود را به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: روسیه باید بین دیپلماسی یا تقابل یکی را انتخاب کند

بلینکن: روسیه باید بین دیپلماسی یا تقابل یکی را انتخاب کند