مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:402022-01-19اقتصادي

پیش بینی رشد 8.7 درصدی حوزه اقتصادی استان زنجان


استاندار زنجان از پیش بینی رشد 8.

7 دهم درصدی حوزه اقتصادی این استان خبر داد.

- محسن افشارچی ظهر امروز (29 دی ماه) در سفر به ابهر و در دیدار با امام جمعه این شهرستان، با بیان اینکه ابهر بنا به دلایل مختلف در شاخص های اقتصادی از استان بالاست، اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی این موضوع واقع شدن این شهرستان در شاه راه ارتباطی و کریدور شرق و غرب کشور است.

وی با بیان اینکه قطعا برای رسیدن ابهر به این جایگاه زحمات زیادی کشیده شده است، ادامه داد: برای توسعه بیشتر این شهرستان، امیدواریم سرعت و کیفیت کار را بتوانیم بالا ببریم که در مسیر تحقق این موضوع نیز، نیازمند کمک هستیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به نگاه متفاوت سازمان برنامه و بودجه و دولت در حرکت اقتصادی کشور، متذکر شد: ارتباط دادن مستقیم شاخص های کلان اقتصادی به حرکت اقتصادی استان یک مبحث مهم در این حوزه است.

افشارچی با بیان اینکه قسمت اعظم ذهنیت ما در توسعه سرمایه گذاری دولتی بوده است، ادامه داد: همین ذهنیت مشکلاتی را به وجود آورده است که از جمله این مشکلات می توان به وجود پروژه های نیمه تمام اشاره کرد.

این مسئول با یادآوری اینکه متوسط رشد اقتصادی 8.

7 دهم درصدی برای استان زنجان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: مسئله مهمی که در راه رسیدن به این رشد اقتصادی وجود دارد موظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رشد 8.7 درصدی حوزه اقتصادی استان زنجان

پیش بینی رشد 8.7 درصدی حوزه اقتصادی استان زنجان