مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:102022-01-19سياسي

افزایش خرید قرآن در پی نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی


بعد از نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی، تعدادی از آنها که در جستجوی حقیقت اسلام بودند، با همین نامه به سراغ قرآن رفتند به طوری که آمارها نشان می دهد در همان ایام خرید قرآن افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق کوشکی به تشریح شرایط مغرب زمین پرداخت و گفت: بعد از فروپاشی شوروی سیاستمداران غربی با یک مشکل جدی برخورد کردند؛ آن ها همواره رفتارهای سیاسی خود را بر اساس تعریف خودی و دشمن پایه گذاری و توجیه می کردند که تا آن زمان دشمن اتحاد جماهیر شوروی و بلوک شرق بود.

اما بعد از فروپاشی شوروی، غربی ها کسی را برای معرفی به عنوان دشمن نداشتند.

وی ریشه آغاز اسلام هراسی از سوی غرب را به بعد از فروپاشی شوروی مربوط دانست و اظهار کرد: این اسلام هراسی به آرامی از حوزه سینما و هنرهای نمایشی آغاز شد.

آن ها در سینماهای خود تلاش داشتند نشان دهند اسلام و مسلمانان یک خطر بزرگ محسوب می شوند زیرا اسلام به معنای آیین تروریستی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در مصاحبه با رادیو گفت وگو اسلام ستیزی را در ادامه اسلام هراسی غربی ها عنوان و بیان کرد: این اسلام هراسی و اسلام ستیزی در شرایطی صورت می گیرد که بسیاری از شهروندان در اروپای غربی و آمریکای شمالی هیچ شناختی از اسلام ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خرید قرآن در پی نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی

افزایش خرید قرآن در پی نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی