مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:552022-01-19سياسي

تصدیق زوال نظام سلطه توسط اندیشکده های آمریکایی و اروپایی


جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: همیشه در صحنه بودن مردم باعث این شده که اندیشکده های آمریکایی و اروپایی واماندگی و زوال نظام سلطه در برابر جبهه حق و مقاومت را تصدیق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریدن، علی مقواساز جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: امروز زمان نبرد اراده ها و دوران ایستادگی، توصیه به حق و با هم بودن است، ما می توانیم همراه هم توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

وی با اشاره به ولایت مداری مردم شهرستان فریدن عنوان کرد: همیشه در صحنه  بودن مردم باعث این شده که اندیشکده های آمریکایی و اروپایی واماندگی و زوال نظام سلطه در برابر جبهه حق و مقاومت را تصدیق کنند.

مقواساز با اشاره به تحریم ها در وضعیت کرونایی گفت: آن ها در همین مدت اراده کرده بودند ایران را در بحث کرونا، معیشت و انتخابات زمین گیر کنند که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم راه به جایی نبردند و فهمیدند که ما دارای رهبر مقتدر و قدرتمندی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه بیان کرد: سپاه متعلق به مردم است و ما پاسدارها مهمان چند روزه این نهاد مردمی و ولایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصدیق زوال نظام سلطه توسط اندیشکده های آمریکایی و اروپایی

تصدیق زوال نظام سلطه توسط اندیشکده های آمریکایی و اروپایی