مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:552022-01-19بين الملل

درخواست دادستانی کل نیویورک برای احضار ترامپ و فرزندانش


دادستان کل نیویورک از دیوان عالی ایالتی درخواست کرد به رییس جمهور سابق آمریکا و فرزندانش دستور دهد با تحقیقات درباره تخلفات مالی همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دادستانی کل نیویورک از دیوان عالی ایالتی درخواست کرد به دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و دو فرزند ارشد او دستور دهد با تحقیقات درباره تخلفات سازمان ترامپ همکاری کنند.

به نوشته وبگاه شبکه راشا تودی ، لتیشیا جیمز دادستان کل نیویورک در این درخواست اشاره کرده که ترامپ و خانواده اش تاکنون به درخواست ها برای همکاری در این پرونده امتناع کرده اند.

این دادستان آمریکایی خطاب به دیوان عالی ایالتی نوشت، تحقیقات درباره سازمان ترامپ شواهد چشمگیری را برملا کرده که نشان می دهد دونالد ترامپ و سازمان ترامپ به دروغ و به شکل متقلبانه ای دارایی های خود را ارزش گذاری کرده و ارزش آن ها را به شکلی نادرست به موسسات مالی ارائه کرده است .

در این نامه آمده است، رییس جمهور سابق آمریکا همچنین از این رویکرد برای استفاده از مزایای اقتصادی از جمله دریافت وام، پوشش بیمه ای و تعیین مالیات بهره گرفته است.

درخواست جیمز از دیوان عالی ایالتی پس از آن انجام شده که او برای ترامپ و فرزندانش احضاریه صادر کرد اما رییس جمهور سابق آمریکا به جای همکاری در تحقیقات، از این مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دادستانی کل نیویورک برای احضار ترامپ و فرزندانش

درخواست دادستانی کل نیویورک برای احضار ترامپ و فرزندانش